خداحافظ عشق من


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

بی وفا
عشق من
به خدا
اشک من 
میمونه رو گونه م
تا بیا ی پیش من
رفتی و
بعد تو چه زجری کشیدم
هنوز تار موتو به دنیا نمیدم
تورو به خاطراتمون
تو منو بی خبر نزار
تورو به اشکمون قسم
منو چشم به در نزار
باشه میرم از پیشت
خداحافظ ای عشق من
ببخش روی نامه هام
با چکیده اشک من
دلت موندنی نبود
خداحافظ عشق من
حالا که نموندی
بگو از من چی دیدی
چه ساده نشستی
چه ساده پریدی
بغضمو وقت جدای هی نگه داشتم به سختی 
حتی واسه دل خوشیمم دست تکون ندادی رفتی
پس بزار روی ماهتو
دم آخر نگاه کنم
سخته با خاطراتمون با دل خون وداع کنم
وقت رفتنت نبود
خداحافظ عشق من
دلت میشکنه یه روز
میدونی غرق اشک من
سخته گفتنش ولی
خداحافظ عشق من
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 12 تير 1391برچسب:خداحافظ عشق من,ساعت 19:1 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak